panelarrow

Moje3po3

Blog: opowiadania, reportaże, proza życia

żołnierz

Super-wojownicy, część 3

| 0 comments

Cykl Super- wojownicy składa się z 3 części:

Super – wojownicy, część 1 (projekty DARPA, eksperymenty na zwierzętach i doświadczenia na ludziach, programy i technologiczne bajery typu suprer-wojownik, serum super wojownika)

Super – wojownicy, część 2 ( szczegóły programów super-wojownik, m.in projekt Metabolically Dominant Soldier i projekt Z-Man, Program Executive Office Soldier – PEO, The Soldier Enhancement Program – SEP, program 2045)

Super – wojownicy, część 3 poniżej ( o ludziach poddanych kontroli umysłu, kształconych na super-wojownika i na których przeprowadzono manipulacje psychotyczne, m.in. projekty  Monarch, Montauk, Talent, Scream, Lolita, Seagate, Twin Flame i więcej o programie 2045  )

 

CZĘŚĆ 3 

 

Historia stworzenia super wojownika, a właściwie dążenie do uzyskania odpowiedzi jak z przeciętnego człowieka zrobić super żołnierza  sięga bardzo daleko wstecz. Intensywne badania i eksperymenty zaczęły się od Project Paperclip (Projekt Spinacz), wtedy OSS późniejsza CIA pozwolił na zaangażowanie w 40.000 nazistowskich naukowców po II wojnie światowej, aby kontynuować wcześniej rozpoczęte doświadczenia w zakresie kontroli umysłu. Projekt ten był jednym z podprojektów MK-ULTRA, który jak wiadomo obejmował aż ponad 150 projektów (nieoficjalnie ok.250 podprojektów) badających sposoby kontrolowania ludzkiej świadomości.

Mówiąc o super-wojownikach nie sposób nie mówić o Project Talent (Projekt Talent), który służył do rekrutacji prowadzonej przez agencje wywiadowcze ludzi uzdolnionych psychicznie dla projektów Mk-ultra, Monarch i Montauk, wbrew wiedzy i woli ytajnie zwerbowanych ofiar . Pierwotnie projekt miał 377.000 utalentowanych ofiar poddanych testom. Projekt Talent był finansowany przez Departament Zdrowia i Opieki Społecznej i Marnarkę Wojenną (Department and Welfare, Health, and Education; The National Institutes of Health; The Department of Naval Research). Osoby te były śledzone za pomocą technologii RFID, a ich życie całkowicie monitorowane.

Projekt Monarch miał na celu stworzenie posłusznego niewolnika poprzez kontrolowanie jego umysłu, dzięki wykorzystaniu wszystkich dostępnych środków, nawet przy wykorzystaniu elektrowstrząsów, wbijanie igieł pod paznokcie, narkotyki, podtapianie w wodzie (tzw. water boarding zakładanie wora na głowę i lanie ostrego strumienia ze szlaufa lub zatapianie głowy w beczce wody, aby osiągnąć wrażenie, że ktoś się topi). Ofiarom dawano do wyboru albo śmierć albo podzielonie na alternatywne osobowości. Najczęstsze uzyskiwane 3 efekty końcowe 1. Śmierć, 2. zaburzenia tożsamości, 3. wojownik, który może być aktywowany jak „kandydat do zadań Monarchu”.

W Projekcie Montauk początkowo dokonywano doświadczeń z podróżami w czasie, ale gdy został on zamknięty na początku lat 80 -tych, ale uruchomiono Montuak 2.0 tzw. Project Surrogate (Projekt Zastępczy), który nadal jest realizowany w innych tajnych bazach i ośrodkach. Project Surrogate obejmuje stworzenie partii tzw. wyższych osób, które genetycznie są klonowane i umieszczane w rodzinach zastępczych, aby dorastali w środowisku naturalnym, dopóki nie przyjdzie czas, aby ich wykorzystać jako super-żołnierzy. Zapewnia się im kochające rodziny zamiast zmuszać do dorastania w więzieniu w podziemnej bazy.

Wiem, że klonowanie brzmi absurdalnie, bo prawie nikt nie wierzy, że jest nawet możliwe w obecnych czasach, ale wg źródeł nieoficjalnych klonowanie ludzi rozpoczęło się w co najmniej 1978 roku! (jako, że klonowanie powiązane jest z invitro, a pierwsze dziecko ze szkła powstało w 1978 w Wielkiej Brytaniia). Jednak równie absurdalnie na dzień dzisiejszy brzmi Program 2045, który wywołał ogólnoświatowe wątpliwości i sprzeciwy, doprowadzając do powstania Human Chimera Prohibition Act of 2005 , ale o tym akcie prawnym i o projekcie PNAC wspominałam w poprzedniej części Super-wojowników.

Oprócz modyfikacji genetycznej ludzkiego genomu, globalny Program 2045 ujawnia obsesyjną chęć łączenia człowieka i maszyny, transhumanizmu i nieśmiertelności. Program 2045 to próba stworzenia „nowego rozwoju człowieka” i „realizację możliwości radykalnego przedłużenia ludzkiego życia poprzez cybernetyczną technologię. Program 2045 zapewnia, że ludzkość „jest w potrzebie nowej strategii ewolucyjnej”, niezbędność stworzenia równowagi pomiędzy złożonością technologiczną i procesów informacyjnych, aby rozwinąć „ograniczonego i  prymitywnego człowieka” do „technologicznie wyższej inteligencji”.

Wszystko to wygląda na kontynuację podprogramu MK-Ultra o nazwie Universal Super Soldier (Uniwersalny Super Żołnierz), który jest nadal aktywny, a program od zawsze dążył do stworzenia idealnej maszynki do walki, czyli taki super-wojownik działa bez kwestionowania poleceń. W ramach programu MK-ultra doprowadzono omal do perfekcji zasady i sposoby prania mózgu, zwiększanie jego skuteczności narkotykami, wprowadzanie metalowych elementów i obwodów do ciała rodem z „Terminatora”.

Zresztą sam Project Surrogate (Program Zastępczy) ewoluuje w dwóch kierunkach jeden to całkowita mechanizacja i użycie maszyn w zastępstwie człowieka, a drugi to modyfikacja genetyczna i zachowań ludzkich poprzez całkowitą kontrole umysłu żołnierza.  Mechanizacja i użycie maszyn zakłada, że żołnierze w przyszłych bitwach walczyć będą dzięki wyręczaniu się robotami tam gdzie się tylko da.

Roboty kontrolowane z daleka mają być wykorzystane na placu boju, a DARPA próbuje stworzyć armię droidów bojowych zastępczych, do tego służy program o kryptonimie „Avatar” w budżecie 2013 wart był 7.000.000 dolarów. Roboty  mają zmniejszyć ryzyko dla ludzi walczących, podobnie jak tysiące dronów powietrznych, które już są w użyciu w rejonach spornych.

Program Avatar rozwija interfejsy pozwalające żołnierzom na skuteczną partnerską z humanoidalny robotem, który może działać jako jego zastępca. Obowiązki humanoidalnych robotów obecnie to praca jako wartownik, w przyszłości planują go przeszkolić do odzyskania ofiar niewoli. Technologia do kontroli humanoidalnych robot z interfejsem mózg-maszyna, jest już od lat, jak widać na przykładzie chociażby robota ASIMO Honda.

Oficjalnie za wiele nie wiadomo, bo mamy wierzyć, że DARPA rozwija tylko humanoida Petman, czyli pełnowymiarowy antropomorficzny robot, który jest rzekomo przeznaczony do badania broni chemicznej i podobno nie jest uzbrojony. Zmontowano już kilkaset awatarów Petman, podobnie jak AlphaDog w Boston Dynamics. Pamiętacie roboty pieski , (hehe, bo już brak mi słów), które miały wejść do armii tak jak się wykorzystuje wytrenowane psy w policji?

 

żołnierz

 

Niech sobie DARPA pracuje nad maszynami w spokoju, może wreszcie coś mniej topornego wymyśli, a zatrzymam się nad drugim kierunkiem jej działalności – modyfikacje genetyczne w totalnym skrócie, aby lekko rozszerzyć, to co o tym było powiedziane w poprzednim odcinku i przechodzę od razu do kontroli umysłu. Nowe badania finansowane przez DARPA wykazały jak ludzkie krwinki czerwone mogą być modyfikowane, aby produkować i dostarczać odtrutki białka, pozwolić na zastosowanie leków opartych na przeciwciałach w całym organizmie. Za pomocą transfuzji krwi, można dostarczyć komórki, które mogą teoretycznie neutralizować toksyny biologiczne na polu bitwy.

Badania opublikowane w Proceedings Journal of National Academy of Sciences donoszą o pomyślnym przetestowaniu tej teorii na myszach. Czerwone krwinki nie mają chromosomów, więc inżynieria genetycznej w ich obrębie jest stosunkowo „bezpieczna”, a ponieważ komórki krwi krążą po całym organizmie przez okres do czterech miesięcy to mogą zapewnić długotrwałą ochronę. Nie jest pierwszy eksperyment wojska dotyczący ludzkiej krwi, bo już w 2010 DARPA eksperymentuje z „farmami krwi” (z „blood pharming”), a ten proces polega generowaniu dużej ilości uniwersalnego dawcy krwi za pomocą pępowiny.

Konieczność modyfikowania krwi tłumaczy się pomocą pourazową na polu bitwy i dobrem płynącym dla ludności cywilnej np. zamiast wprowadzania antytoksyny, czerwone krwinki mogą być zmodyfikowane do dostarczania leków do narządów, co można wykorzystać do usunięcia złego cholesterolu lub w leczeniu zakrzepów. To tyle o pomysłach wyleczenia nas naszą własną krwią przez DARPA, skupmy się na kontroli umysłu i eksperymentach z tym związanych.

Agencja DARPA od lat była zainteresowana wykorzystaniem zjawisk psychicznych, takich jak np. zdalny podgląd wroga, projekcje astralne, „dotyk śmierci”, czy umiejętność czytania umysłu. Wszystkie programy dotyczące kontroli umysłu i badań nad manipulacjami psychicznymi były finansowane przez Rezerwę Federalną pod kierunkiem Fundacji Rockefellera i MJ-12.

Rozpoczynając projekt Super-żołnierz wyselekcjonowano 6000 osób, jako kandydatów na super żołnierzy i podzielono na odpowiednie grupy, np. alfa o ogólnym zaprogramowaniu, beta – programowanie seksualne, delta to zabójcy (szczegóły w aneksie na dole posta). Dobór do grupy uzależniony jest DNA i wykazywanych zdolności psychicznych. Wszystko oparte na odpowiednio skutecznie przeprowadzonym praniu mózgu. Z 6 tys. kandydatów wyboru tylko ok. 400 osób, których zdecydowano się użyć na testy w terenie, więc odsiew był spory.

Generalnie przypomnienie sobie „krzesła” to początek uświadamiania sobie, że zostało się poddanym tego typu doświadczeniom. Krzesło z reguły oznacza podróż/zadanie do wykonania powierzonej misji. Ludzie poddawani są doświadczeniom, aby osiągnąć tzw. total recall (kojarzy się z filmem i rzeczywiście chodzi o możliwość zapamiętania wszystkiego). Osoby, których total recall się wykorzystuje nie mają wglądu do swojej super-pamięci. Ich długoterminowe i krótkoterminowe wspomnienia są przełączane, a osoba nie ma pojęcia, co on robi., czyli nie wie, że prowadzi podwójne życie i kiedy jest wykorzystywana do zadań specjalnych.

Przełączanie na tryb „krzesła” stosowane jest również na czas szkolenia i tortur. Każda „terapia krzesła” kosztuje, a jej cena zależy od ilości zabiegów, przeznaczenia i wykorzystanych na ten cel środków, może się wahać od 17 dolarów (pojedynczy test) do $ 30 milionów dolarów (gdy mówimy o całokształcie szkolenia super-żołnierza). Ludzi wykorzystanych bez ich wiedzy do projektów wojskowych nazywamy MILAB – co oznacza uprowadzenie przez służby wojskowe. Uprowadzenia wojskowe dotyczą szczególnie utalentowanych ludzi, którzy najczęściej nie mają świadomości o swoich zdolnościach. Uprowadzenia MILAB są organizowane w ramach programu Talent (wspomnianego wyżej Project Talent).

 

żołnierz

 

Podprojekty projektu Talent:

Projekt Scream – W programie kreowani byli dziecięcy zamachowcy i zabójcy

Projekt Lolita – w jego ramach dzieci były wykorzystywane seksualnie np. używane jako niewolnice seksualne w Hollywood

Projekt Seagate – Program genetyczny ludzi i zwierząt, miał na celu produkcję hybryd, kierowanych przez kontrolę umysłu , a także tworzenie projekcji astralnych.

Projekt Twin Flame (bliźniaczy płomień) – polegał na łączeniu osób, dokoptowanie medium dla innej osoby aby była wzmacniaczem jej zdolności.

 

Uczestnikiem projektu Talent był m.in. Duncan O’Finioan. Ducan przeszedł pranie mózgu, klimatyzowane i kontrolowanie w ramach programu MKULTRA i został sklasyfikowany przez Projekt Talent jako Ostateczny wojownik. Twierdzi, że były tysiące innych wyszkolonych do takich celów dzieci w 1966 roku, ale obecnie on jest jednym z 20 pozostałych przy życiu wojowników.

Duncan opowiada o projekcie Ultimate Warrior (Super Żołnierz): jak on został wybrany, trenowany i torturowany, jak stworzono z niego prawie doskonałą maszynę bojową, łącząc fizyczne cechy z nadzwyczajnymi zdolnościami umysłowymi, jak został psychicznym szpiegiem i do czego wykorzystywano, podaje szczegóły na czym polegała jego rola jako zaprogramowanego zabójcy. Np. twierdzi, że on i 11 innych dzieci polecieli do Kambodży, aby dostarczać ukierunkowane śmiertelny cios dla wszystkich okolicznych oddziałów Czerwonych Khmerów, używając tylko połączonych sił ich umysłów.

Jego walka o odzyskanie jego pamięci, rozpoczęła się po wypadku samochodowym, który doprowadził do odkrycia implantu czaszki, wyłączono implant i po tym Duncan zaczął sypać. Nie wiem w co trudniej uwierzyć, że „oni” wiedząc, że był uczestnikiem takiego programu pozwolili mu mówić niż w to co facet opowiada. Duncan zapewnia, że dokonywano wyboru, który z kandydatów nadaje się na maszynę bojową – wojownika, a który na psychicznego szpiega. On nadawał się do obu zadań, ale jego zdolności psychiczne musiały być wspomagane przez drugą osobę. Jego wzmacniaczem w ramach projektu Twin Flame była Miranda Kelly.

Miranda jako dziecko wykazywała zdolności psychiczne i szybko trafiła do projektu Talent. Mając 14 lat, w latach 80-tych stała się wzmacniaczem dla osoby o kodzie Omega Jednostka 197, znanego właśnie jako Robert D. O’Finioan! Następnie trafiła do projektu Seagate, gdzie została przeszkolona do podróży astralnych, aby mogła wchodzić w umysły innych w celu przejęcia kontroli. Miranda ma przynajmniej 3 osobowości.

Ducan i Miranda zostali parą, gdy Miranda nieświadoma niczego, ze on jest jednostką Omega-197 ujrzała Duncana w wywiadzie na Youtube z Kerry Cassidy. Ona została zaprogramowana, by wzmacniać jego psychiczne zdolności, aby wstawić fałszywe wspomnienia i upewnić się, że przecieki się nie pojawiają! Miała nie dopuścić, aby jego wspomnienia wróciły, zwłaszcza misje na Księżyc, Mars i Procyon, bitwy na obrzeżach Układu Słonecznego… i teraz można się domyśleć, dlaczego ich nie sprzątnięto, bo jak w to wszystko wierzyć? Może to fałszywe wspomnienia zostały wprogramowane, aby na pewno nikt im nie uwierzył? Czy takie podróże są możliwe? W astralu wszystko jest możliwe…

 

żołnierz

 

 

Aneks – Poziomy programowania w projekcie Monarch

ALPHA „ogólne” , zwykłe programowanie osobowości, charakteryzuje się bardzo wyraźnym zatrzymywaniem pamięci, zwiększoną wytrzymałość fizyczną i ostrością widzenia. Programowanie polega na podziale osobowości ofiar, poprzez stymulację szlaku neuronów.

BETA – programowanie „seksualne, które eliminuje wszystkie wyuczone przekonania moralne i stymuluje prymitywny instynkt seksualny, pozbawiony zahamowań.

DELTA – znane programowanie „killer”, pierwotnie opracowane dla szkolenia agentów specjalnych i żołnierzy elity  do tajnych operacji (czyli Delta Force, pierwsza ziemia Batalionu Mossad, itp.) Wykorzystanie optymalnej mocy nadnerczy i kontrolowane agresji są podstawą, reszta jest drugoplanowa, ale wciąż ważna jak np. pozbawione strachu, wprogramowanie samozniszczenia.

THETA –  „psychiczne” programowanie. Niektóre linie rodzinne wykazują większą skłonność do posiadania zdolności szczególnie telepatycznych, niż nie „bloodliners” i mają  „wypełnić swoje przeznaczenie jako wybrańców lub wybranych pokoleń” (termin bloodliners wprost od Mengele w Auschwitz). Zdolności są wzmacniane przez różne formy elektronicznych systemów kontroli umysłu: urządzenia telemetryczne i biomedyczne (implanty mózgowe), lasery , mikrofale i fale elektromagnetyczne.

OMEGA forma programowania do autodestrukcji znana również jako „Code Green.” Odpowiednie narzucone zachowania to tendencje samobójcze i samookaleczenia, w przypadku uruchomienia np. gdy ofiara zaczyna terapię lub jest przesłuchiwana i zbyt dużo pamięci jest odzyskiwane.

GAMMA- ochrona systemu przez „oszustwa” programowania, które wywołują dezinformację i dezorientację.

 

 

Udostępnij na:

Dodaj komentarz

Required fields are marked *.



*